ΠΑΙΔΙ

Το δικο μας παιχνιδι στην καραντινα

Ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις και καλούμαστε όλοι μας να αντιμετωπίσουμε γεγονότα άγνωστα για μας. Η (όποιας μορφής) κρίση όμως, γεννάει ιδέες, σε κάνει πιο δημιουργικό και σε βοηθάει να βρίσκεις λύσεις στις ανάγκες σου.

Τις πρώτες λοιπόν μέρες του εγκλεισμού, εξαντλήσαμε όλες τις πιθανές μορφές παιχνιδιού και απασχόλησης. Ζωγραφίσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε, κάναμε παζλ, κάναμε χειροτεχνίες, παίξαμε με τις πλαστελίνες…και κάπως έτσι πέρασε η πρώτη εβδομάδα.

Ωραία! Και τώρα; Τώρα τί κάνουμε; Σκεφτόμουν ένα βράδυ που η Αναστασία με ρωτούσε πότε επιτέλους θα επιστρέψει στον παιδικό γιατί βαριέται στο σπίτι…Φυσικά και δεν είχα απάντηση να της δώσω! Αυθόρμητα όμως την ρώτησα εαν θα ήθελε την επόμενη μέρα να είναι αυτή η δασκάλα και να μου μάθει εμένα ότι μαθαίνουν στο σχολείο! Και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του παιχνιδιού μας. Σκέφτηκα πως είναι δημιουργικό, επιμορφωτικό και θα μπορούσε με κάποιο τρόπο να συμμετέχει και η μικρή (χωρίς φυσικά να καταλαβαίνει πολλά πολλά).

Τώρα στην πράξη! Πήρα ένα χαρτί και έγραψα 14 επαγγέλματα (για δύο εβδομάδες σκέφτηκα). Τα επαγγέλματα που επέλεξα ήταν τα εξής…

  • Δασκάλα
  • Τραγουδίστρια
  • Δικηγόρος
  • Γιατρός
  • Αισθητικός
  • Κηπουρός
  • Οικιακή Βοηθός
  • Φωτογράφος
  • Κομμώτρια
  • Πωλήτρια
  • Ζωγράφος
  • Γυμνάστρια
  • IT
  • Chef

Έκοψα τα χαρτάκια και τα τοποθέτησα σε μια γυάλα. Κάθε πρωί που ξυπνούσαμε, η Αναστασία διάλεγε ένα χαρτάκι μέσα από την γυάλα, το άνοιγε και βλέπαμε το επάγγελμα που γράφει. Μαθαίναμε τί ακριβώς είναι το εκάστοτε επάγγελμα, και μετά προσπαθούσαμε να κάνουμε προσομοίωση μέσω παιχνιδιού. π.χ την ημέρα του “Κηπουρού” φτιάξαμε έναν μίνι βοτανόκηπο στο μπαλκόνι μας. Φυτέψαμε τους σπόρους από διάφορα βότανα και μυρωδικά, και είναι υπεύθυνη η Αναστασία για την φροντίδα τους. Τις ημέρες του “Γιατρού” και του “Δικηγόρου” χρειαστήκαμε την βοήθεια του κοινού! Επικοινωνήσαμε μέσω βιντεοκλήσης με ανθρώπους του περιβάλλοντος μας (Γιατρό και Δικηγόρο αντίστοιχα) και μας έκαναν ένα ιδιαίτερο μάθημα! Την ημέρα της “Κομμώτριας”, κουρέψαμε τον μπαμπά μας, βάψαμε (με νερό) τα μαλλιά της μαμάς και κάναμε τα πιο περίεργα χτενίσματα! Την ημέρα του “ΙΤ”, την ανέλαβε ο μπαμπάς μας, που είναι εξπερ στο είδος! Την ημέρα της “Αισθητικού” μετατρέψαμε το σπίτι σε “Homespa” κ.ο.κ.

Έτσι κάπως περάσαμε δημιουργικά τις επόμενες δύο εβδομάδες εγκλεισμού, προσαρμόζοντας στην καθημερινότητα μας το δικό μας παιχνίδι, ένα παιχνίδι που μπορεί να δημιουργήθηκε αρχικά για να απασχοληθεί η Αναστασία, αλλά το προσαρμόσαμε στα μέτρα της Κικής, ώστε να είναι ενδιαφέρον και γι αυτην, και το διασκέδασε πραγματικά!

Εσείς πώς απασχολείτε τα μικρά σας αυτές τις μέρες; Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε τις ιδέες σας μαζί μας στα σχόλια!

Υ.Γ Μετά το τέλος του παιχνιδιού ρώτησα την Αναστασία ποιο ήταν το αγαπημένο της επάγγελμα. Η απάντηση της ήταν Κηπουρός! Δεν άργησα να καταλάβω το γιατί. Η ευθύνη που έχει για την ανάπτυξη και την φροντίδα για κάτι που η ίδια της έσπειρε, και η απέραντη χαρά που νιώθει μόλις δει το παραμικρό πράσινο φυλλαράκι να ξεπροβάλλει, μου δώσαν την απάντηση!

Μamoula Ξένια

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.